2016 m. gruodžio 27 d., antradienis

Prieškalėdinis vajus 1910 m. Niujorke

Kalbų dėl Kalėdų „sukomercėjimo“ pasigirsta kiekvienais metais. Visos tie plepalai jau patys tapo tradicine banalybe, nes dažniausiai juos pradeda būtent tie kas, patys aktyviai prisideda prie Kalėdų virtimo spalvingu reklaminiu šou.

Tiesa, bėdavotis dėl „komercializacijos“ pradėta ne šiandien ir ne vakar, o XIX a. pabaigoje. Viktorijos laikų Anglijoje.

Būtent tuomet kaip niekad suklestėjo smulkusis verslas, kurio atstovai pradėjo kurti pačius įvairiausius pirkėjų pritraukimo būdus. Taip buvo sukurtas prieškalėdinis vajus, skatinimas pirkti pigiau dabar, o ne brangiau vėliau, pasirūpinti dovanomis iš anksto.

Žemiau pateiktose nuotraukose įamžintas prieškalėdinis 1910 m. bumas Niujorke. Taip, kad neverta sriūbauti dėl „prarastų tikrųjų šventės prasmių“. Kalėdos seniai komercializuotos prieš mums gimstant ir tokiomis liks po mūsų mirties.






























**
Sekite tag'ą Kalėdų savaitė